Iveco Daily chassis cabine: zware taken licht gemaakt New Daily Chassis CabineDe sterkte van een industrieel voertuig met de wegligging van een bestelwagen: de Iveco Daily chassis cabine is onklopbaar op werven. Het voertuig is ook wendbaar in de stad en snel voor vervoer buiten de stad. Met zijn achteras met enkele of dubbele wielen (enkellucht of dubbellucht) is dit bedrijfsvoertuig ontworpen en gebouwd om hard te werken. De Daily chassis cabine is de ideale oplossing voor vaste en kipcarrosserieën, lichtmetalen en koelcarrosserieën en speciale toepassingen, zoals vuilniswagens, ambulances en motorhomes. De sterkte wordt gegarandeerd door het ladderchassis dat tegen alles bestand is en dat een uitstekende ondersteuning biedt voor alle types carrosserieën. Dit rationeel ontworpen chassis is de favoriete keuze van carrosserie- en uitrustingsspecialisten, aangezien de bovenkant volledig vlak is uitgevoerd. De versnellingsbak is ook voorzien op het gebruik van een PTO met flensverbinding die tot 180 Nm bruikbaar koppel kan leveren. De uitbreidingsmodule werd ontwikkeld om de voertuigelektronica met de elektronica van de opbouw te integreren. Alle aansluitingen zijn standaard CAN-aansluitingen. Bijzonder belangrijk voor gebruik op werven is de crew cab-versie met ruimte voor zes passagiers en de bestuurder. De Iveco Daily chassis cabine kan met een rijbewijs B worden bestuurd (maximaal toegelaten massa van 3,5 ton).
New Iveco Daily bestelwagen
Dirk2016-09-13T13:59:50+01:00New Iveco Daily bestelwagen: klaar om vol te laden New DailyDe stevige, wendbare en krachtige maar zuinige Iveco Daily bestelwagen biedt niet alleen een hoog laadvermogen, maar ook een maximale productiviteit. In dat opzicht biedt hij hét antwoord op al uw transportbehoeften. De Daily bestelwagen, een kampioen op het vlak van betrouwbaarheid en stevigheid, toont zich van zijn meest wendbare kant in druk stadsverkeer, maar garandeert ook hoge snelheden over lange afstanden. Hierdoor kunt u met dit voertuig rekenen op een echte super productiviteit. De Iveco Daily bestelwagen is uitgerust met alles wat hij nodig heeft om alle wegen en opdrachten op een milieuvriendelijke en rendabele manier uit te voeren: met 9 motorversies (met een vermogen van 106 tot 205 pk), het meest complete gamma (van 3,3 tot 7 ton) en een laadvermogen tot 4,3 ton (de hoogste waarde in deze categorie). Op basis van de drie interieurhoogten, de drie wielbasissen en de vier lengtes heeft de klant de keuze uit maar liefst acht verschillende laadvolumes, die variëren van 7 tot 17 m³. Als u alle variabelen combineert, kunt u een bedrijfsvoertuig creëren dat praktisch op maat is gemaakt. De Iveco Daily bestelwagen beschikt over een compleet gamma met de juiste oplossing voor alle transportbehoeften: u kunt tot zes meter europallets (1,2 meter) laden en dankzij de brede zijdelingse schuifdeuren (rechts, links of beide zijden) kan u zelfs vanaf de zijkant laden. De twee achterdeuren kunnen tot 250 graden ten opzichte van de zijden van het voertuig opengaan, waardoor er ook in krappe ruimten makkelijker kan worden geladen en gelost. Door de grote hoogte onder het dak (tot 2,10 m) biedt de Daily bestelwagen zeer veel flexibiliteit voor specifieke ladingen. De (als optie verkrijgbare) luchtvering [...]
Iveco Trakker
Dirk2016-10-14T15:27:25+01:00Hoge betrouwbaarheid Productiviteit en veiligheid in extreme omstandigheden Dankzij de nieuwe Trakkers wordt elke taak mogelijk. Een onoverkomelijke hindernis? Yes, they can. Een niet te overtreffen limiet? Yes, they can. Het gamma van de New Trakker van Iveco bezorgt u een beter en functioneler ontwerp waarmee u uw prestaties en betrouwbaarheid kunt verbeteren. De New Trakker werd ontworpen om in alle weersomstandigheden en op ieder soort terrein te werken – van onverharde wegen tot extreme off-road omstandigheden – en dit met maximale veiligheid, comfort en productiviteit. Dankzij de aangeboden features en het uitgebreide gamma varianten is de New Trakker voor iedere opdracht het juiste voertuig. Hoge efficiëntie De Cursor-motoren bieden met hun turbo met variabele geometrie een in deze klasse ongeëvenaard vermogen en koppel, een uitstekende bruikbaarheid en doelgerichte oplossingen waarmee het brandstofverbruik en de stilstandtijden van het voertuig tot een minimum kunnen worden beperkt. De SCR-technologie (Selective Catalytic Reduction met gebruik van het AdBlue-additief) die Iveco bij al zijn middelzware en zware vrachtwagens toepast, beantwoordt niet alleen aan de grenswaarden, maar helpt ook om de bedrijfskosten drukken (met een 5% lager brandstofverbruik). Het Cursor-assortiment onderscheidt zich door zijn lage gewicht en zijn lage onderhoudseisen (met service-intervallen tot 150.000 km) en biedt nog meer betrouwbaarheid. Want in tegenstelling tot het EGR-systeem worden bij SCR geen uitlaatgassen naar de verbrandingskamer teruggevoerd. Hoge prestaties Alle motoren beantwoorden niet alleen aan de Euro 5-normen, maar kunnen als optie ook zo worden afgesteld dat ze aan de vrijwillige milieunorm EEV (Enhanced Environmentally-Friendly Vehicles) voldoen. De motoren van de New Trakker zijn verkrijgbaar met een cilinderinhoud van 8 en 13 liter en bieden een vermogen van 360 tot 500 pk. De zuinige, lichte en [...]
Iveco Stralis Hi-Way
Dirk2016-10-14T15:27:25+01:00HI-PROFITABILITY Truck of the Year 2013 Denk groots. De nieuwe Stralis is een uitstekende oplossing voor de huidige en toekomstige behoeften van de transportsector en het enige voertuig in zijn klasse dat zo een brede en geïntegreerde waaier van functies biedt om uw kosten te optimaliseren. Dit is tevens het beste voertuig in termen van efficiëntie en prestatievermogen, dankzij de nieuwe Euro VI-motoren met HI-eSCR* en dankzij de technologie om de gebruikskosten te drukken, deels gebaseerd op het hogere koppel en vermogen van de motor. De cabine van de nieuwe Stralis biedt een onmiskenbare stijl, een weergaloos comfort en revolutionaire technologie. In de nieuwe Stralis is alles speciaal ontworpen voor een betere levens- en werkkwaliteit: van het IVECONNECT-systeem tot de ergonomie voor de chauffeur, van de bedieningselementen tot de zetels, van de slaapzone tot de opbergvakken en van de materialen tot de kleuren. En met het laagste brandstofverbruik in zijn klasse, zijn steeds hogere betrouwbaarheids- en restwaarden en zijn gemakkelijk toegankelijke servicetools biedt de nieuwe Stralis nu de grootste kostenefficiëntie over de volledige levenscyclus van het voertuig. HI-DESIGN & AERODYNAMICA Vorm en functionaliteit gaan hand in hand De cabine van de nieuwe STRALIS, die ontworpen werd om de luchtweerstand te beperken, is voorzien van externe designelementen die de onmiskenbare stijl nog meer karakter geven. De nieuwe voorkant is voorzien van een nieuw centraal radiatorrooster, herontworpen luchtdeflectoren, een geoptimaliseerd bumperprofiel en koplampunits met led-dagrijverlichting en xenon-koplampen. De nieuwe STRALIS is ook voorzien van veel ruimte op de best zichtbare plaats, vlak onder de voorruit, waarop u de naam van uw onderneming kunt aanbrengen. De lijnen van de nieuwe STRALIS-cabine werden speciaal ontworpen om een optimale lage luchtweerstandscoëfficiënt te [...]
Iveco Eurocargo 4×4
Dirk2016-10-14T15:27:25+01:004x4 energie is een onweerstaanbare kracht. Ontworpen voor het zwaarste terrein. De 4x4-versie van de Eurocargo is uitgerust met specifieke oplossingen die de structuur moeten beschermen: een stalen bumper, klapbare treden en een speciale bescherming voor de radiateur. Deze uitvoering is verkrijgbaar met MLC of een MLL cabine, een maximaal toegelaten massa van 11,5 of 15 ton en wielbases die variëren van 3.240 tot 4.150 mm. De Eurocargo 4x4 wordt aangedreven door Tector zescilindermotoren met een vermogen van 220 of 250 pk in de 11,5 ton-versie en van 250 of 280 pk in de 15 ton-versie. De handgeschakelde zesversnellingsbakken van ZF zijn uitgerust met een ‘servoshift’ bekrachtiging, die ervoor zorgt dat zelfs in de lastigste omstandigheden gemakkelijk kan worden geschakeld. Permanente vierwielaandrijving. Deze wordt geleverd door een differentieel in de lengterichting, dat het aandrijfkoppel tussen de voorste en de achterste wielassen verdeelt. De bestuurder kan, afhankelijk van de rijomstandigheden (on/off -road), ook kiezen uit een hoge of lage overbrengingsverhouding. Alle differentiëlen zijn uitgerust met een handbediende differentieelvergrendeling die ervoor zorgt dat er zelfs op lastig en glad terrein voldoende trekkracht beschikbaar is. De Eurocargo 4x4 is uitgerust met een vooras met een naafreductie en is op enkel-of dubbellucht verkrijgbaar. De remkracht wordt gehaald uit enkelvoudige trommelremmen op de vooras en dubbele remmen op de achteras. U kunt ook tussen parabool-en semi-elliptische veringen kiezen. De Eurocargo is overal thuis. Door de uitzonderlijk lage emissies van zijn motoren en zijn uitzonderlijke draaicirkel (van 40° tot 48°, afhankelijk van de banden die worden gebruikt) kan de Eurocargo 4x4 ook op bouwplaatsen in de stad worden ingezet. Flexibel en specifiek. De Eurocargo 4x4 is tegelijkertijd het meest flexibele en het meest specifieke voertuig uit zijn [...]
Iveco Daily 4×4
Dirk2016-10-14T15:27:26+01:00De Nieuwe Daily 4x4. Kan alles. Komt overal. Gladde wegen, geaccidenteerd terrein, steile hellingen, modderige paden. De nieuwe Daily 4x4 deinst nergens voor terug, want hij is ontworpen voor inzet onder de meest uitdagende omstandigheden: onverharde wegen, zand- en modderpaden en plaatsen waar zelfs helemaal geen wegen zijn. De nieuwe Daily 4x4 is een lichte bedrijfswagen die terreinprestaties combineert met het laadvermogen en alle andere voordelen van de nieuwe Daily voor weggebruik. En deze zelfs overtreft met zijn nog sterkere chassis en zijn extra inzetmogelijkheden. Hij is leverbaar in twee gewichtsklassen, in twee wielbasisvarianten en met twee verschillende cabines: een enkele cabine met drie zitplaatsen en een dubbele cabine met vijf zitplaatsen voor het gecombineerd vervoer van personen en materialen. De juiste keuze. De nieuwe Daily 4x4: een terreinvoertuig op maat dat aan al uw eisen tegemoetkomt. Uitzonderlijk sterk, betrouwbaar en veelzijdig. Daardoor ideaal voor alle soorten werkzaamheden en veilig onder alle omstandigheden. Beschikbaar in twee gewichtsklassen (3,5 en 5,5 ton) , met korte of lange wielbasis (3050 / 3400mm) en met twee verschillende cabines: een enkele cabine met drie zitplaatsen en een dubbele cabine met plaats voor zes passagiers plus chauffeur. Uitgerust met een zuinige en betrouwbare motor, die over een breed toerenbereik meer dan voldoende vermogen en koppel levert om ook onder de zwaarste omstandigheden hoge prestaties te kunnen leveren. De sterkste motor in zijn klasse, die niet alleen garant staat voor een hoge productiviteit, maar ook voor lage bedrijfskosten dankzij korte onderhoudstijden en een gunstig brandstofverbruik. Een lichte bedrijfswagen die off-road performance combineert met het comfort van een wegvoertuig. Nieuwe Daily 4x4: de motorruimte Ne nieuwe Daily 4x4 belichaamt de recentste motortechnologie en een maximaal [...]
Iveco Daily BE-trekker
Dirk2016-10-14T15:27:26+01:00Nieuwe Daily trekker: een dynamische kracht waar u kan op rekenen De stevige, wendbare en krachtige maar zuinige Nieuwe Daily trekker biedt niet alleen een hoog laadvermogen, maar ook een maximale productiviteit. In dat opzicht biedt hij hét antwoord op al uw transportproblemen. De Nieuwe Daily trekker, een kampioen op het vlak van betrouwbaarheid en stevigheid, toont zich van zijn meest wendbare kant, maar garandeert ook hoge snelheden. Hierdoor kunt u met dit voertuig rekenen op een echte super productiviteit. De Nieuwe Daily trekker is uitgerust met alles wat hij nodig heeft om alle wegen en opdrachten op een milieuvriendelijke en rendabele manier te lijf te gaan. Een held op de werkvloer, klaar voor eender welke opdracht De Nieuwe Daily trekker heeft het rijcomfort van een auto én het laadvermogen van een vrachtwagen. BE rijbewijs De Nieuwe Daily trekker in combinatie met een variëteit aan opleggers, geeft de Daily optimale gebruiksmogelijkheden met BE-rijbewijs, zoals een laadvermogen tot zo’n 5.700 kg met bijna onbeperkt laadvolume of laadlengte. De gehele aandrijflijn is geoptimaliseerd voor hoge combinatiegewichten, de motoren, de versnellingsbak en de assen hebben de sterkte die kenmerkend is voor Iveco. Naast de standaard enkele cabine kunt u tevens kiezen voor een dubbele vierdeurscabine met ruimte voor 7 personen. Specificaties (Tachograaf is altijd verplicht) De standaarduitvoering van de Nieuwe Daily trekker heeft als basismodel de Daily 40C chassis cabine, voorzien van een stalen hulpchassis met koppelschotel. De Daily trekker wordt verder voorzien van een luchtdrukremsysteem voor de beremming van de oplegger. Maatwerk De Nieuwe Daily in trekkeruitvoering is maatwerk. Zo is het mogelijk om de trekker en oplegger aan te passen aan verschillende gebruiksomstandigheden. Om het BE rijbewijs maximaal te benutten, [...]
Iveco Daily chassis cabine
Dirk2016-10-14T15:27:26+01:00Nieuwe Daily chassis cabine: zware taken licht gemaakt De sterkte van een industrieel voertuig met de wegligging van een bestelwagen: de Nieuwe Daily chassis cabine is onklopbaar op werven. Het voertuig is ook wendbaar in de stad en snel voor vervoer buiten de stad. Met zijn achteras met enkele of dubbele wielen (enkellucht of dubbellucht) is dit voertuig ontworpen en gebouwd om hard te werken. De Daily chassis cabine is de ideale oplossing voor vaste en kipcarrosserieën, lichtmetalen en koelcarrosserieën en speciale toepassingen, zoals vuilniswagens, ambulances en motorhomes. De sterkte wordt gegarandeerd door het ladderchassis dat tegen alles bestand is en dat een uitstekende ondersteuning biedt voor alle types carrosserieën. Dit rationeel ontworpen chassis is de favoriete keuze van carrosserie- en uitrustingsspecialisten, aangezien de bovenkant volledig vlak is uitgevoerd. De versnellingsbak is ook voorzien op het gebruik van een PTO met flensverbinding die tot 180 Nm bruikbaar koppel kan leveren. De uitbreidingsmodule werd ontwikkeld om de voertuigelektronica met de elektronica van de opbouw te integreren. Alle aansluitingen zijn standaard CAN-aansluitingen. Bijzonder belangrijk voor gebruik op werven is de crew cab-versie met ruimte voor zes passagiers en de bestuurder. De Nieuwe Daily kan met een rijvergunning B worden bestuurd (maximaal toegelaten massa van 3,5 ton). Een held op de werkvloer, klaar voor eender welke opdracht De Nieuwe Daily chassis cabine is in de volgende uitvoeringen verkrijgbaar: Chassis cabine met enkele wielen (enkellucht) en een GVW van 3,3 ton, die voornamelijk voor gebruik in de stad zijn bedoeld. Dit compacte en wendbare voertuig is de ideale keuze voor bijvoorbeeld renovatieprojecten en voor dienstverlening in de grootstad. Chassis cabine met enkele wielen (3,5 ton) waarvoor meer laadvermogen vereist is (bv. antenneplatforms): deze configuratie biedt [...]
Iveco Daily bestelwagen
Dirk2016-10-14T15:27:26+01:00Nieuwe Daily bestelwagen: klaar om met werk vol te laden De stevige, wendbare en krachtige maar zuinige Nieuwe Daily bestelwagen biedt niet alleen een hoog laadvermogen, maar ook een maximale productiviteit. In dat opzicht biedt hij hét antwoord op al uw transportproblemen. De Nieuwe Daily bestelwagen, een kampioen op het vlak van betrouwbaarheid en stevigheid, toont zich van zijn meest wendbare kant in druk stadsverkeer, maar garandeert ook hoge snelheden over lange afstanden. Hierdoor kunt u met dit voertuig rekenen op een echte super productiviteit. De Nieuwe Daily bestelwagen is uitgerust met alles wat hij nodig heeft om alle wegen en opdrachten op een milieuvriendelijke en rendabele manier te lijf te gaan: met 9 motorversies (met een vermogen van 106 tot 205 pk), het volledigste GVW-gamma (van 3,3 tot 7 ton) en een laadvermogen tot 4,3 ton (de hoogste waarde in deze categorie). Op basis van de drie interieurhoogten, de drie wielbasissen en de vier lengtes heeft de klant de keuze uit niet minder dan acht verschillende laadvolumes, die variëren van 7 tot 17 m³. Als u alle variabelen combineert, kunt u een voertuig creëren dat praktisch op maat is gemaakt. De Nieuwe Daily bestelwagen beschikt over een compleet gamma met de juiste oplossing voor alle transportbehoeften: u kunt tot zes meter europallets (1,2 meter) laden en dankzij de brede zijdelingse schuifdeuren (rechts, links of beide zijden) kan u zelfs vanaf de zijkant laden. De twee achterdeuren kunnen tot 270 graden ten opzichte van de zijden van het voertuig opengaan, waardoor er ook in krappe ruimten makkelijker kan worden geladen en gelost. Door de grote hoogte onder het dak (tot 2,10 m) kunnen zelfs de grootste mensen zich makkelijk in de laadruimte [...]
Bezoek ons op facebook